I en verden præget af konstante forandringer – nogle gange i eksponentiel hastighed, er der et stigende krav om at udvikle og effektivisere organisationen. Det handler både om at udvikle opgaven og relationerne.
Vi har fokus på organisationens sammenhængskraft og arbejder typisk ud fra IGLO-modellen, hvor vi arbejder med:
- Individet
- Gruppen
- Ledelsen
- Organisationen
Ved at kortlægge alle fire elementer, får I værdifuld viden om jeres kultur og udviklingsmuligheder.
Processer, vi kan vælge at sætte fokus på:
- Gruppedynamikker og arbejdspladskultur – arbejdsgruppens samarbejde, kommunikation og kultur
- Sunde arbejdsfællesskaber
- 3-i-1-målinger
- Trivselspolitikker
- APV, årlig drøftelse og suppleringskurser
- Lederudvikling
- Strategiprocesser
- Ledelse af psykisk arbejdsmiljø
- Forandringsprocesser – koblingen mellem drifts- og forandringsledelse
- Konflikthåndtering
- Social kapital